موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

دوره نگاهی روانشناختی به ارزشهای فردی و اجتماعی و نقش آن در مراقبت از دیگران

۱۴۰۱/۰۵/۰۲

گسترش ارتباطات بین ‎المللی دانشگاه رحمان رامسر با برگزاری دوره ‎های تخصصی و بهره گیری از اساتید بنام دانشگاه های برون مرزی

دانشگاه رحمان رامسر ضمن برگزاری دوره های تخصصی روانشناسی با اساتید مطرح کشوری، در راستای گسترش ارتباطات بین ‌المللی خود اقدام به برگزاری کارگاه های تخصصی با اساتید بنام دانشگاه های مطرح برون مرزی نموده است.

روز سه‎شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ دوره نگاهی روانشناختی به ارزشهای فردی و اجتماعی و نقش آن در مراقبت از دیگران با تدریس پروفسور تیم کسر به همراه مترجم همزمان؛ سرکار خانم دکتر سیده نازنین رهنمون از اساتید و عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی رحمان رامسر برگزار شده و با استقبال طرفداران حوزه روانشناسی و مشاوره مواجه شد.

پروفسور تیم کسر؛

استاد تمام، دکترای روانشناسی از دانشگاه روچستر و پروفسور بازنشسته کالج ناکس در ایلینوی از همکاران ادوارد دسی و ریچارد رایان و از نظریه پردازان اصلی در نظریه خودمختاری  (Self-Determination Theory)  بوده و تا کنون ۵کتاب از این نویسنده به۸ زبان دنیا ترجمه شده است. پروفسور تیم کسر نویسنده بیش از ۱۲۵ مقاله علمی می‌باشد.

پیش تر از این هم، موسسه آموزش عالی رحمان رامسر در اسفندماه ۱۴۰۰ برای اولین بار اقدام به برگزاری دوره روانکاوی فرویدی در تئوری و عمل با تدریس پروفسور ژان لوک ونیه، روانکاو و استاد برجسته دانشگاه کوت دازور فرانسه و عضو هیئت تحریریه مجله روان‌شناسی  نمود.

 

جهت دسترسی آفلاین به دوره لطفا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۰۲۵۲۳۰۵۱۴

۰۹۰۲۵۲۳۰۵۱۳

۰۹۰۲۵۲۳۰۵۱۱

برو بالا