موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

جشن دانش آموختگی دانشجویان موسسه آموزش عالی رحمان رامسر (تیر ۱۴۰۱)

۱۴۰۱/۰۵/۰۸

جشن دانش آموختگی دانشجویان موسسه آموزش عالی رحمان رامسر با حضور تعدادی از معاونین، مدیران، مدیران گروه، اساتید و اعضای هیات علمی موسسه در روز چهارشنبه ۲۸ تیر۱۴۰۱ در بام سبز شهر رامسر برگزار شد.

موسسه آموزش عالی رحمان رامسر به عنوان یک دانشگاه نسل سومی با رسالت تربیت نیروی انسانی پژوهش محور، ماهر و کارآفرین از طریق ارائه خدمات متمایز آموزشی، پژوهشی و رفاهی همواره به دنبال تربیت نیروهای متخصص و متعهد و نه صرفاً تولید مدرک بوده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی رحمان رامسر در این مراسم که چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ به صورت حضوری در مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر برگزار شد، فارغ التحصیلان دانشگاه رحمان همراه با خانواده خود با استفاده از تله کابین بر فراز قله ایل میلی در بام سبز شهر رامسر در محیطی صمیمانه و دوستانه گرد هم آمده و به صحبت های جناب آقای دکتر سیدعباس ابراهیمی؛ معاونت محترم آموزشی و پژوهشی گوش فرا دادند، سپس سوگندنامه را قرائت نموده و آیین فارغ التحصیلی مربوط به دانشجویان هر گروه در حضور برخی اساتید با گرفتن عکس یادگاری به پایان رسید.

این موفقیت را به فارغ التحصیلان عزیز که با تلاش خود، تحصیلات دانشگاهی را به پایان برده و آماده مرحله بعدی زندگی خود می‌شوند، مجددا صمیمانه تبریک گفته و امیدواریم فارغ التحصیلان عزیز در هر رشته ای که در آن دانش‌آموخته شده‌اند، بتوانند خدمتگزار بشریت و میهن اسلامی باشند.

جشن فارغ‌التحصیلی، به معنای فاصله گرفتن از محیط دانشگاه و دوستان و اساتید نیست بلکه ارتباط با فارغ التحصیلان سرمایه‌ای ارزشمند است. به همین منظور دانشگاه رحمان از فارغ التحصیلان عزیز این موسسه دعوت به عضویت در باشگاه دانش آموختگان و استمرار تعاملات علمی و فرهنگی دارد.
علاقمندان می توانند در این خصوص با شماره مستقیم ۰۹۰۲۵۲۳۰۵۱۱ در تماس باشند.

با تشکر از حامی ویژه برنامه: مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر (تله کابین رامسر)

برو بالا