موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

سوالات پرتکرار

سوالات پرتکرار متقاضیان و دانشجویان مؤسسه آموزش عالی رحمان

در مقطع کارشناسی، پذیرش به‌صورت بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود. اما در مقطع کارشناسی ارشد، پذیرش تنها از طریق آزمون سراسری (کنکور) و سهمیه استعدادهای درخشان صورت می‌گیرد.

پرداخت شهریه در مؤسسه آموزش عالی رحمان به این صورت است که بخشی از مبلغ به عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شود و مابقی آن به‌صورت اقساطی در طول ترم پرداخت می‌گردد.

بله، مدارک صادرشده از مؤسسه مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر داخل کشور و همچنین پذیرش در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارند.

کلاس‌های دوره کارشناسی ارشد فقط یک روز در هفته و در روزهای پنج‌شنبه برگزار می‌گردد.

بازه زمانی ثبت‌نام و انتخاب رشته مطابق با تقویم سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود. متقاضیان باید در زمان مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. همچنین پیشنهاد می‌شود اطلاعیه‌ها و اخبار مربوطه را از طریق وب‌سایت رسمی و شبکه‌های اطلاع‌رسانی مؤسسه آموزش عالی رحمان پیگیری کنند تا از زمان دقیق و جزئیات ثبت‌نام مطلع شوند.

گواهی موقت معمولاً یک ماه پس از اتمام فرآیند فارغ‌التحصیلی صادر می‌گردد.

دانشنامه حدود شش ماه پس از صدور گواهی موقت و تکمیل امور مربوطه صادر می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از طریق پرتال سازمان امور دانشجویان (سامانه سجاد) نسبت به درخواست تاییدیه تحصیلی یا تایید مدارک جهت استفاده در خارج از کشور اقدام نمایند.

تماس با ما

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره، می توانید با بخش پذیرش دانشگاه تماس بگیرید.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن:  ۴۴۴۶۴۸۴۶ – ۰۱۱  داخلی‌های ۱۱۴ و ۱۱۵
  • آدرس ایمیل: rahmanuni@gmail.com
  • آدرس: رامسر  کیلومتر ۵ غرب رامسر  بلوار شهید سلیمانی  جنب مجتمع شهرسبز (تله‌کابین رامسر ) “مؤسسه آموزش عالی رحمان”
برو بالا