موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

موسسه آموزش عالی رحمان رامسر
شرکت در جلسه هم اندیشی مرکز رشد دانشگاه رحمان

شرکت در جلسه هم اندیشی مرکز رشد دانشگاه رحمان

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

در راستای توسعه مهارت‌ها و ارتقاء دانش در حوزه‌ی ایده‌یابی و نوآوری، مرکز رشد و شتابدهنده تخصصی موسسه آموزش عالی رحمان رامسر به تازگی برنامه‌ی آموزشی جدیدی را آغاز کرده است. این برنامه با هدف ترغیب و الهام افراد به ایجاد ایده‌های نوآورانه و توسعه‌ی آنها، به عنوان یکی از گام‌های اساسی در جهت پیشرفت فردی و اجتماعی مطرح است.

مبین صباغی رستمی مدیر مرکز رشد اعلام کرد: امروز، در یک جلسه آموزشی پرانرژی، مدیر مرکز رشد موسسه رحمان رامسر به همراه شرکت‌کنندگان، به بررسی مفاهیم ابتدایی ایده‌یابی پرداختند. اهمیت و تأثیرگذاری ایده‌پردازی در توسعه‌ی فردی و سازمانی، به وضوح مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای عملی برای آغاز این مسیر هیجان‌انگیز معرفی شد.

یکی از ابزارهای کارآمدی که در این جلسه به آن اشاره شد، سایت تد بود. تد، به عنوان یکی از منابع آموزشی معتبر در حوزه‌ی ایده‌یابی و کسب و کار، به شرکت‌کنندگان این جلسه معرفی شد و از آنها دعوت شد که با استفاده از این ابزار، به برگزاری جلسات همنشینی در آینده بپردازند.

به‌همین منظور، در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۴، یک جلسه همنشینی دیگر در زمینه‌ی ایده‌یابی و نیاز بازار در نظر گرفته شده است. این جلسه فرصتی فراهم می‌کند تا شرکت‌کنندگان با تبادل ایده‌ها و تجارب خود، به دنبال راهکارهای نوآورانه و پاسخگوی نیازهای بازار باشند.

این دوره آموزشی فرصتی بی‌نظیر برای همه‌ی علاقه‌مندان به ایده‌یابی و نوآوری است که می‌خواهند دانش و مهارت‌های خود را گسترش دهند و در جهت توسعه‌ی فردی و سازمانی خود قدم بردارند. از همه عزیزان دعوت می شود جهت ثبت نام در این جلسه هم اندیشی با شماره مدیر مرکز : ۰۹۰۱۰۶۹۳۹۴۹ در تماس باشند.

با هم برای آینده‌ای درخشان و نوآورانه، با موسسه آموزش عالی رحمان رامسر همراه باشید.

مدیر مرکز رشد و شتابدهنده تخصصی

مبین صباغی رستمی


برو بالا