موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

موسسه آموزش عالی رحمان رامسر
دانشگاه رحمان؛ پیشتاز توسعه در مقطع تحصیلات تکمیلی در شهرستان رامسر

دانشگاه رحمان؛ پیشتاز توسعه در مقطع تحصیلات تکمیلی در شهرستان رامسر

دانشگاه رحمان؛ پیشتاز توسعه در مقطع تحصیلات تکمیلی در شهرستان رامسر

 

مؤسسه آموزش عالی رحمان، که اخیرا مجوز سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد (*مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی*، روان‌شناسی ورزشی و مهندسی معماری) و یک رشته جدید در مقطع کارشناسی (حقوق) برای ورودی مهرماه ۱۴۰۳ را اخذ نموده، هم‌اکنون با ۱۵ رشته در مقطع کارشناسی ارشد، پیشرو در تحصیلات تکمیلی شهرستان رامسر بوده و نقش مهمی در ارتقاء سطح علمی جامعه ایفا می‌کند و با بیشترین تعداد رشته و تنوع رشته‌ در مقطع کارشناسی ارشد، توانسته توجه بسیاری از علاقه‌مندان به تحصیلات عالی را به خود جلب کند.

 

موسسه آموزش عالی رحمان در مجموع تعداد رشته‌های تحصیلی خود را به عدد ۳۷ برای مقاطع مختلف از کاردانی تا کارشناسی ارشد رسانده و توانسته طیف گسترده‌ای از علائق را در تنوع رشته پوشش دهد.

 

مؤسسه آموزش عالی رحمان در ساختمانی مدرن و زیبا با متراژ ۸۰۰۰ مترمربع در ۶ طبقه و با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات آموزشی، رفاهی و ورزشی، فضایی شاداب و مناسب برای تحصیل و تربیت نیروهای کارآزموده فراهم کرده است.

چشم‌انداز این موسسه تبدیل شدن به “متمایزترین مجتمع آموزشی در شمال کشور تا سال ۱۴۰۷” است. بنابراین همواره بر خلاقیت، نوآوری، دانش‌محوری و مهارت‌آموزی تأکید دارد.

 

این مؤسسه با بهره‌مندی از اعضای هیأت علمی توانمند و برجسته، برگزاری سمینارها و همایش‌های علمی پرکاربرد و ایجاد مراکز و واحدهای مستقل همچون مرکز رشد فناور ، مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی ، آکادمی زبان‌های خارجه و مرکز ICDL با مجوز از بنیادبین‌المللی ICDL گام‌های موثری در جهت ارتقاء سطح علمی و مهارتی دانشجویان برداشته است.

 

دانشگاه رحمان- پلی به سوی آینده‌ای روشن

http://www.rahman.ac.ir

 

http://instagram.com/rahmanuni1385

 

http://t.me/rahmanuniversity

 

 

برو بالا

This will close in 0 seconds