موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

استقبال بی‎نظیر از اولین بوت کمپ علمی انتخاب رشته در موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی رحمان رامسر، اولین بوت کمپ علمی انتخاب رشته ویژه متقاضیان ورود به دانشگاه و با هدف آشنایی این عزیزان با اصول انتخاب رشته و همچنین علایق و رشته‌های تحصیلی مورد نظرشان برنامه ریزی و بعدازظهر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۶ برگزار شد.

در این رویداد که با همت مرکز مشاوره و استعدادیابی و مرکز رشد دانشگاه رحمان برگزار شد، علاوه بر مشاوران برجسته و خبره مرکز مشاوره و اعضای هیات علمی گروه های آموزشی دانشگاه، از حضور مشاوران تحصیلی غرب استان مازندران و شرق استان گیلان نیز بهره گرفته شد.

در اولین بوت کمپ علمی انتخاب رشته که با ظرفیت ۵۰ نفر پیش‎بینی شده بود، دانشگاه رحمان در روز سه شنبه ۱۶ مردادماه میزبان ۶۵ متقاضی ورود به دانشگاه و والدین محترشان، ۱۵ مشاور گرامی از شهرهای تنکابن، رامسر و لاهیجان بود. همچنین تعدادی از رتبه‌های برتر سال‌های گذشته از دانشگاههای صنعتی شریف، مازندران، گیلان، فرهنگیان در رشته‌های فنی و مهندسی، پزشکی، حقوق و… هم در این رویداد حضور داشتند و از تجربیات فعلی خود در دانشگاه و راه‌های موفقیت برای حاضرین سخن گفتند.

محوریت اصلی این رویداد که برای شرکت‏ کنندگان هزینه ‏ای در بر نداشت، در سه بخش اصلی و با تخصیص سه فضای مجزا به شرح ذیل به اجرا درآمد:

  • تست رغبت‌سنجی و تفسیر آن توسط اساتید گروه روانشناسی
  • آشنایی با رشته‌های دانشگاهی با حضور اساتید دانشگاه
  • سخنرانی و پرسش و پاسخ با حضور مشاورین برتر منطقه سرکار خانم دکتر عشورنژاد از شهرستان رامسر، جناب آقای استبصاری از غرب مازندران (شهرستان تنکابن)، جناب آقای علیاری از شرق گیلان (شهرستان لاهیجان) و سخنرانی دکتر پورنسایی هیات علمی گروه روان‎شناسی و مشاوره دانشگاه رحمان درخصوص نقش والدین در انتخاب رشته

و در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه عزیزانی که در مرحله ورود به دانشگاه هستند، از ایشان پذیرایی شده و این عزیزان با اهدای بلیط استفاده از خط تله‏ کابین رامسر بدرقه شدند.

دکتر معصومه ملکی پیربازاری؛ مدیر مرکز مشاوره و دکتر مبین صباغی رستمی؛ مدیر مرکز رشد دانشگاه اعلام نمودند با توجه به نظر مثبت شرکت کنندگان و تکمیل ظرفیت در گروه اول، موسسه آموزش عالی رحمان رامسر این رویداد را برای دومین بار ویژه داوطلبین ورود به دانشگاه در روز یکشنبه تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ با ظرفیت مشابه ویژه شهرستان رامسر، تنکابن و شهر چابکسر برگزار نماید.

 

ویدئو مربوطه

 

علاقه مندان می‏توانند از هم اکنون با روش‌های ذیل ثبت‌نام نمایند:

لینک ثبت‌نام:

https://rahman-uni.ir/courses/bootcamp2-1403/

 

کسب اطلاعات بیشتر: ۰۹۰۲۵۲۳۰۵۱۲

http://www.rahman.ac.ir

http://t.me/rahmanuniversity

https://instagram.com/rahmanuni

 

برو بالا

This will close in 0 seconds