موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

موسسه آموزش عالی رحمان رامسر
چاپ مقاله دکتر میلاد سبزه آرای لنگرودی در مجله معتبر Peerj

چاپ مقاله دکتر میلاد سبزه آرای لنگرودی در مجله معتبر Peerj

۱۴۰۲/۰۳/۲۶

چاپ مقاله دکتر میلاد سبزه آرای لنگرودی؛ استادیار و عضو هیئت علمی موسسه آموزش عالی رحمان رامسر در مجله معتبر Peerj جزو مجلات ISI با دسته بندی Q1 و ایمپکت فکتور ۳/۰۶

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی رحمان مقاله دکتر میلاد سبزه آرای لنگرودی با عنوان
“شیوه‌های فرزندپروری، سبک‌های مقابله‌ای ناسازگار و نگرش‌ها و رفتارهای تغذیه ای مختل: یک تحلیل میانجیگری چندگانه در بیماران با اختلالات خورد و خوراک” در مجله معتبر Peerj که جزو مجلات ISI با دسته بندی Q1 و ایمپکت فکتور ۳/۰۶است، به تازگی به چاپ رسید.

در این پژوهش که بر روی ۱۰۲ نفر از بیماران با اختلالات خورد و خوراک (feeding and eating disorder) انجام شد، یافته های به دست آمده نشان داد که شیوه فرزند پروری مستبدانه، سبکهای مقابله‌ای جبران افراطی و اجتناب و جنسیت زن با نگرش‌ها و رفتارهای تغذیه‎ای مختل ارتباط دارند. در این میان، سبک های مقابله‌ای جبران افراطی و اجتناب، تاثیر شیوه فرزندپروری مستبدانه والدین بر نگرش‌ها و رفتارهای تغذیه‌ای مختل را میانجیگری کردند.

این موفقیت را به دکتر میلاد سبزه آرای لنگرودی؛ هیئت علمی فعال موسسه آموزش عالی رحمان  رامسر تبریک گفته و آرزوی موفقیت های علمی بیشتری برای دانشگاه رحمان و این اساتید گرامی داریم.

 

photo 2023 06 21 02 53 40

لینک مقاله در مجله:
https://peerj.com/articles/14880/

لینک ایمپکت مجله و سایر شاخص‌های مجله:
https://academic-accelerator.com/Impact-of-Journal/PeerJ

برو بالا