موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

موسسه آموزش عالی رحمان رامسر
ترجمه و انتشار کتاب تصویرِ دوریان گری

ترجمه و انتشار کتاب تصویرِ دوریان گری

۱۴۰۱/۰۵/۱۹

ترجمه و انتشار کتاب تصویرِ دوریان گری

کتاب تصویر دوریان گری رمان معروف اسکار وایلد، به واکاوی حوادث و وقایع تلخ و حقه‌آمیز زندگى می‌پردازد که چگونه محیط، اجتماع و گذر عمر بر روی اخلاق و شخصیت انسان‌ها تأثیر می‌گذارند.

تصویر دوریان گری (The Picture of dorian gray) یک رمان فلسفی درباره‌ی یکی از جذاب‌ترین و تروتمندترین جوانان لندن است که می‌خواهد از چهره‌ی خودش عکسی داشته باشد تا زمانی که پیر شد قادر به یادآوری صورت زیبایش باشد. به همین دلیل مدل نقاشی مرد انگلیسی هنرمندی به نام بسیل هال‌وارد می‌شود. نقاش که شکوه و زیبایی دوریان او را جذب می‌کند می‌گوید تصویر دوریان بهترین اثر هنری اوست، زیرا بخشی از روح هال‌وارد نیز همراه نقاشی باقی مانده است.

کاری از محفل ترجمه دانشگاه رحمان رامسر با سرپرستی سرکار خانم دکتر سبزعلی‌پور؛ استادیار و عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

محفل ترجمه دانشگاه رحمان رامسر محیطی دوستانه و کارگاهی برای آموزش اصول و تکنیک های ترجمه بصورت عملی است و ترجمه و چاپ کتاب حاضر حاصل زحمات اعضای این محفل در یکی از دوره‌ها است.

امید است در دوره‌های بعدی شاهد حضور شما عزیزان در محفل و آثار چاپ شده بعدی باشیم.

معرفی اعضای محفل ترجمه: خانمها آذین رسول‌پور، سیده سیتا میربابایی شاهی، زهرا شعیبی فر، نیکو امین‎یاوری، مریم اله قلی ‎پور، سحر رادمان و نسترن طوکان.

 

برو بالا