موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

موسسه آموزش عالی رحمان رامسر
بازدید آقای دکتر وتر

بازدید آقای دکتر وتر

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

بازدید آقای دکتر وتر؛ عضو هیات مدیره انجمن مهندسین راه و ساختمان ایران و رئیس پژوهشکده سازه در پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله از دانشگاه رحمان رامسر

روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲، دانشگاه رحمان رامسر میزبان دکتر وتر، عضو هیات مدیره انجمن مهندسین راه و ساختمان ایران و رئیس پژوهشکده سازه در پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله بود.

این بازدید فرصتی بود برای بررسی و تبادل نظر در خصوص امکانات و پتانسیل‌های همکاری‌های مشترک آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه رحمان و پژوهشگاه زلزله و انجمن مهندسان راه و ساختمان ایران.

در این جلسه که با حضور دکتر سیدعباس ابراهیمی؛ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دکتر سحر علیان؛ معاون پژوهش و فناوری موسسه آموزش عالی رحمان برگزار شد، گفتگوهایی پیرامون برنامه‌ریزی برای رویدادها و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مشترک انجام گرفت و توافقات اولیه‌ای در این زمینه حاصل شد.

پس از پایان جلسه، دکتر وتر و هیات همراه از ساختمان‌های آموزشی نوین و زیبای دانشگاه رحمان بازدید کردند. در این بازدید، توافق نظری درباره پتانسیل‌های بالقوه استفاده از امکانات و ساختمان‌ دانشگاه با توجه به موقعیت مکانی و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده حاصل شد.

 

http://www.rahman.ac.ir

 

http://instagram.com/rahmanuni1385

 

http://t.me/rahmanuniversity

 

برو بالا