موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

موسسه آموزش عالی رحمان رامسر

شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات

۱۴۰۲/۰۹/۱۳

شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات از تاریخ ۲۴ الی ۲۶ آبانماه ۱۴۰۲ در موسسه آموزش عالی رحمان رامسر برگزار شد.

حضور پویا و چشمگیر اساتید برجسته به همراه مشارکت علمی پژوهشگران قابل توجه بود.

 

این کنفرانس با مراسم افتتاحیه از ساعات اولیه روز ۲۴ آبان، پس از پذیرش پژوهشگران و علاقه‌مندانی که در کنفرانس ثبت‌نام کرده بودند و ورود سخنرانان و اساتید بنام و همچنین مدعوین گرامی در سالن همایشهای بین‌المللی شهر سبز رامسر آغاز شد و در ادامه سخنرانان کلیدی به ایراد سخن پرداختند.

در مراسم افتتاحیه، ابتدا دکتر امیر مهدوی زفرقندی رییس کنفرانس و سرپرست موسسه آموزش عالی رحمان خوشامدگویی و سخنرانی داشتند. سپس دکتر رضا توکلی مقدم استاد دانشگاه تهران به عنوان دبیر کمیته علمی، دکتر سید هادی ناصری عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان دبیر کنفرانس و دکتر سیدعباس ابراهیمی عضو هیات علمی مؤسسه آموزش عالی رحمان رامسر به عنوان دبیر اجرایی سخنرانی نمودند.

همچنین جناب آقای دکتر میرسامان پیشوایی رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران، سخنانی در ارتباط با علم مهندسی صنایع و تحقیق در عملیات و کاربردهای آن بیان داشتند.

در این کنفرانس ۲۱۴ مقاله پذیرش شد و جمعا ۹۸ مقاله بصورت سخنرانی طی دو روز در پنلهای مختلف ارائه شد و مقالات متعدد دیگری در قالب پوستر و کتابچه کنفرانس پذیرفته شد.

از سایر نکات برجسته می‌توان به تعداد پنج کارگاه آموزشی و پنج سخنرانی کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی و بین‌المللی اشاره نمود.

در مراسم افتتاحیه و همچنین اختتامیه از چهره‌های برتر علمی در زمینه‌های مقاله برتر، طرح پژوهشی برتر، کتاب برتر، مجله برتر و چهره‌های اثرگذار علمی در حوزه تحقیق در عملیات تقدیر بعمل آمد.

 

امید است برگزاری چنین کنفرانس‌هایی بتواند نقش ماهیتی خود در توسعه دانش و پژوهش را ایفا کند و آغازی برای جریان توسعه‌دهنده علم در عرصه ملی و بین‌المللی باشد.

http://www.rahman.ac.ir

 

http://instagram.com/rahmanuni1385

 

https://t.me/rahmanuniversity

 

برو بالا